Dit zijn wij en dit doen wij

Als zorgverzekeraar hebben we te maken met allerlei onvoorspelbare factoren waardoor onze leden vragen hebben en contact met ons opnemen. De overheid voert bijvoorbeeld een verandering door in het zorgstelsel, we komen bij Radar voorbij, of er gebeurt iets met een ziekenhuis wat vragen oproept. Daar komt bij dat onze leden steeds beter geïnformeerd zijn, onder andere via internet, waardoor ze steeds complexere vragen stellen. Willen wij onze leden echt goed helpen, dan moeten we dus doorlopend op de hoogte zijn van alle ontwikkelingen in de markt en binnen onze organisatie. Hier kan jij het verschil maken. Benieuwd hoe dit er in de praktijk aan toegaat? Bekijk dan snel de video.

icon-play
icon-play

Waar ligt jouw talent?

Binnen VGZ hebben wij acht cirkels. Iedere cirkel is verantwoordelijk voor een bepaald type klant. Afhankelijk van de cirkel waar jij op solliciteert word je echt een expert op jouw gebied. Het klantcontact staat centraal, daarbij maakt het niet uit bij welke expertise je gaat werken of op welk niveau dat is. Wij bieden jou ook de mogelijkheid om door te stromen naar een andere expertise of te groeien binnen jouw eigen expertise, mocht je hiervoor open staan. Dit zijn de vier expertises binnen VGZ:

Digitaal je gegevens aanpassen, het indienen van (online) declaraties of het wijzigen van je polis. Allemaal handelingen waarbij leden tegen iets kunnen aanlopen. Via de telefoon, mail of chat help jij de leden met een juiste afhandeling van zijn of haar vraag. Ook los je de (complexe) klacht van het lid op. Je probeert hem of haar altijd te verrassen met jouw expertise. Op zoek naar afwisseling en uitdaging in je werk? Dan is dit jouw walhalla!

Binnen de expertise Betalen & Incasso begeleid jij klanten met financiële vragen, zodat ze een stap verder komen in het proces. Bijna iedereen krijgt namelijk wel eens te maken met een financiële tegenslag, en daar komen we graag samen uit. Dankzij jouw hulp worden klanten met financiële vragen gehoord en geholpen. Jij werkt samen met onze klanten aan o.a. betalingsproblemen, begeleiding in het facturatieproces, interne- en externe aanmaanprocessen, budget coaching en oninbare schulden. Voorkomen, overkomen en digitaal gemak. Daar draait het om binnen de expertise Betalen & Incasso.

Life changing moments…we hebben ze allemaal! Net 18 geworden, samenwonen, trouwen of emigreren naar het buitenland; elke mijlpaal brengt een andere verzekering- en vergoedingbehoefte met zich mee. Door jouw kennis van verzekeringsrecht en vergoedingsmogelijkheden zijn onze klanten op de juiste manier verzekerd. Ben jij straks de specialist op het gebied van declaraties, polisvoorwaarden en zorgcontracten?

Wachtlijstproblematiek? Thuiszorg van een aanbieder die niet gecontracteerd is? Een behandeling in het buitenland? Bij ieder vraagstuk komt een nieuw zorggebied om de hoek kijken. Jij begeleidt klanten naar de juiste zorgaanbieder, helpt ze de benodigde medische zorg te verkrijgen en beoordeelt medische machtigingsaanvragen. Dichter bij het zorgveld kom je niet. Gedurende de klantreis ben jij tijdelijk onderdeel van iemands leven en maak je zorg toegankelijk voor iedereen.

Direct zicht op klantbeleving

Eén van de belangrijkste besluiten die je als Specialist Customer Service moet nemen, is hoe je op onderscheidende wijze de situatie van de klant écht kan verbeteren. Snap jij dat het klantcontactcenter het visitekaartje van VGZ is? En wil jij het liefst de verwachting van iedere klant overtreffen? Dan zit je bij ons op je plek. Je hebt direct invloed op de klantbeleving. Of je nu direct de klant te woord staat, of bijdraagt aan het verbeteren van de organisatie, de planning, het kennisniveau of de achterliggende processen. Jouw werk blijft niet onopgemerkt. Zo nu en dan maak je iets mee dat je bijblijft, een situatie waarin je op een positieve manier bent verrast. Dat geldt voor jou en voor de klant. Welkom bij Coöperatie VGZ!

Heb je vragen of interesse?

Vul onderstaand formulier in zodat wij contact met je opnemen.

En... ben je verrast?

Impact maken op maatschappelijk niveau. Dát is waar het om draait binnen de divisie Klantenservice. Wil jij weten wat Coöperatie VGZ voor jou kan doen? En vice versa? Stuur dan eens een berichtje naar onze recruiter, zij vertelt je er graag meer over.

Loes van de Ven

Loes van de Ven

Corporate Recruiter
06 42 31 18 76 7

Neem contact met mij op